Strani

18. november 2009

The Sugar Bowl: Challenge 23 – Judy’s Sketch


Spet zanimiva skica pri The Sugar Bowl, ki jo je skicirala Judy. Za pristop k izzivu je voščilnica morala vsebovati zahvalo, imeti podobno postavitev kot na skici in eno izmed Sugar Nellie štampiljk.
Zahvala pa gre tudi The Sugar Bowl blogu, ki pripravljajo tako lepe izzive in ta štampiljka je ravno ena izmed njihovih štampiljk s katero sem bila nagrajena pri prejšnjem izzivu - HVALA.

Papirji primernih barv so iz te strani (Summertime Designs) in s podobnimi barvami sem pobarvala motiv z akvarelnimi barvicami. Rezala sem z "no name" rezalnikom, Fiskars ShapeCutter Plus in njihovo okroglo šablono, senčila pa z Aladinovo črno in roza blazinico, napis pa napisala s črnim gel pisalom.

7 komentarjev:

  1. she is just beautiful!! Love the gorgeous soft colours!! stunning card!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet ena tvojih čudovitih čestitk, barvna kombinacija je res lepa. Pa motiv, lep, nežen, si lahko vesela, da si dobila tako lepo štampiljko.
    Me veseli, da sem te srečala v živo in si od blizu ogledala tvojo čestitko na razstavi.

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovito, kako lepo ujete barve na papir... mi je zelo všeč.. v prave roke so prišle štampiljkice...

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne barve in ta štampiljka mi je prav lepa. Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale štampiljka je pa res nekaj posebnega in zelo lepo paše na tole čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako sem pa tole spustila? ;) Čestitke za nagrado in spet je nastala ena lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)