Strani

6. november 2009

Gremo nakupovat!

1. izziv: Anyone For Anya: Patriotic Anya - barve naše zastave in štampiljka Anye;
2. izziv: Mojo Monday: Mojo Monday 111 - CONTEST - skica;
3. izziv: Stampavie and more: Challenge #68 - zvezde.
Papirji primernih barv so iz te strani (Shabby Princess) in s podobnimi barvami sem pobarvala motiv z akvarelnimi barvicami. Rezala sem z "no name" rezalnikom, Fiskars ShapeCutter Plus in njihovo šablono s katero lahko izrezuješ zvezde in prilepila perle.

5 komentarjev:

  1. Lušno si združila te izzive. Mi je prav všeč, da si lahko uporabila barve naše zastave.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, o como decimos en México "Andrea", te saludo desde la ciudad de Colima, México y te felicito por tu web ya que me parece interesante y muy creativo los productos que aparecen en las fotografias, pues te invito a mi página a que veas un poco de la cultura y tradiciones de mi lugar de recidencia. Gracias.
    http://colimarte.blogspot.com
    Atte: Guillermo Robles O.

    OdgovoriIzbriši
  3. hi andreja
    such a pretty card
    thanks for joining us at stamapvie & more
    xoxo BA

    OdgovoriIzbriši
  4. Très jolie carte, merci de ta participation à Stampavie and More

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)