Strani

22. september 2009

The Sugar Bowl: Challenge 19 – Marlene’s Sketch


Rjava - jeeeee, roza - pač mora biti.
Pri The Sugar Bowl: Challenge 19 – Marlene’s Sketch so ponudili skico in prelepo sliko pravljične spalnice.
Papirčke sem natisnila doma (sem jih pa našla na: http://summertimedesigns.blogspot.com).

Izsekala rožice, barvala z akvarel barvicami, senčila z roza "blazinico" in dodala perle. Zadnje čase so mi všeč tudi nacefrani robovi - tam pa dela moj "olfa nož".



7 komentarjev:

  1. čudovita kombinacija roza in rjave.. men zelo všeč.. krasne so vse tvoje čestitke, lepo ustvarjaj še naprej lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tale čestitka božanska, vse od barv do kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa čestitka, ta postavitev je tudi meni všeč, barvna kombinacija pa sploh:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna čestitka - všeč mi je barvna kombinacija in postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Roza rjava je zelo všečna, tako kot tvoja čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautiful card...love the colours you've used.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)