Strani

18. september 2009

Prva škatlica!


Na blogih sem občudovala škatlice, še posebej pri Alenki in ostalih, ki jih je res polno. Odločila sem se, da naredim svojo, ampak moje zamisli niso bile točno takšne kakršen je nastal izdelek. Pač nimam vseh pripomočkov, ki bi si jih želela - sem pa ustvarjala s tistimi, ki jih imam (zato je bila izvedba še bolj enostavna in hitra - veliko bolj hitra kot pri izdelavi voščilnic, kjer si stvar bolj zakompliciram, čeprav ni potrebno). Je pa v živo prav lušna, se mi zdi prav lepa, čeprav ni nevem kakšnih hudih postopkov.

8 komentarjev:

  1. Res je luštna škatlica!Pa malo drugačnih oblik- zanimivo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Okrogla oblika škatlice je tudi meni zelo všeč. Dobro si se tole spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč oblika, z retro rožice so oa super dodatek.

    OdgovoriIzbriši
  4. This is a Gorgeous project!! I love the colors and Fabulous flowers!!...Thank you so much for spreading the news of my candy...Good Luck!!..Hugs, Ila

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna škatlica. Pa čeprav brez vseh dragih pripomočkov :) In nenavadne oblike za povrh. No - bolj kombinacija oblik je nenavadna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. What wonderful projects you create Andreja.
    Thanks for joining in my candy giveaway and good luck.

    OdgovoriIzbriši
  7. O prekrasno škatlico si naredila, mi je zelo všeč, pa kako uporabno, da nisi nabavljala novih pripomočkov in uporabila samo tisto kar imaš doma :) lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)