Strani

1. februar 2011

Veter v laseh

Dobila sem nagradico. :)))))) In to kar od treh "blogarc": Didi, Janje in Sandy.
Hvala, da sem med vašimi izbrankami... :)

Nagrada "Veter v hrbet" pravi:
  1. Napiši o nagradi na svojem blogu in dodaj povezavo do osebe, ki ti jo je podelila.
  2. Izberi 3-5 novih blogov, ki imajo manj kot 100 spremljevalcev ter dodaj povezavo.
  3. Obvesti jih o nagradi na njihovem blogu.
Zato nagrado podeljujem ustvarjalkam, katerim rada pokukam na njihov blog in občudujem njihove izdelke:
Pa še poglejte si malo tole. Me kar zasrbi, da si bi malo preuredila "moj prostorček".

3 komentarji:

  1. Andreja, hvala za nagrado!
    Ja, tisto spletno stran redno kontroliram :) Super je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za "veter" in tudi jaz redno spremljam tole urejanje :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)