Strani

29. januar 2011

Za 30-ico!

Malo manjša kot ostale voščilnice, ki sem jih naredila in fotografirana z mobitelom, ki ima zelo slab fotoaparat.

8 komentarjev:

  1. krasna... moram priti prav na blog, da vidim, če kaj migaš.. ni ne duha ne sluha o tebi.. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. pridi pogledat na moj blog, sem ti podelila nagradico, veter v hrbet...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna čestitka, lepo si naredila tisto 'čipkasto' rožico in všeč mi je ideja z 2 metuljčkoma.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna čestitka je nastala!Pokukaj še na moj blog - te čaka nagradica! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card and lovely colours:)
    Thank you so much for joining my blogcandy:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa čestitka. Poglej še na moj blog - čaka te nagrada! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. This is so sweet, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/01/my-wish-layout-by-jessy-christopher.htm

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)