Strani

3. april 2010

Vzorec vabila za birmo!


Jeeee. Pa se je končno našel nekdo, ki je našel pogum in "naredil" 1. slovenski blog izziv. V timu so 3 super ustvarjalke:
ki imajo vedno fantastične ideje in izdelke. Seveda sem se morala prijavit tudi jaz, pa še drugi izzivi so prišli na vrsto,......
1. izziv: CRAFT-alnica: Izziv #1 - skica;
2. izziv: Papertake Weekly: It’s Fill Your Boots Time :) - "odprta tema";
3. izziv: ABC: R is for ... - rdeča barva (red);
4. izziv: Crafty Creations: challenge # 61 anything goes - "odprta tema".

14 komentarjev:

  1. Thanks for joining us at Crafty Creations Challenge with this lovely card! Good luck!

    Greetings, Saskia :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti vabilo!
    Hvala, ker si nam se pridružila na CRAFT-alnici! Upam, da se "vidimo" tudi v prihodnje. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow. Toliko izzivov, pa še vabilo za birno je. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Več muh:) oz. izzivov na en mah, oziroma z enim vabilom.Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo vabilo, všeč mi je ker si uporabila tudi drugo barvo kot belo :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous card!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  7. dobro si ti tole vabilo izkoristila, ne samo da je lepo, koristno, še sodelovala boš v izzivu, čestitam... lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za pohvale in vesela sem, da te vidim v naši druščini :-) Mislim, da je to prav lušni vzorec za vabilo. Tale fantek prav veselo vabi k birmi :-)in všeč mi je kako si skombinirala podlago.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za pohvale, tebi pa pohvala za pogum in čudovito čestitko :)
    Tudi meni je nadvse všeč kombinacija hroščkovih vijug in vijugic na rdeči podlagi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous card.

    Thank you for joining us at PTW.

    Mandy

    OdgovoriIzbriši
  11. živjo, zelo lepo vabilo, ker nisem nikjer uspela izbrskat tvojega mail, te prosim, če mi ga lahko napišeš tukaj, ker imam eno vprašanje zate.

    Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. What a sweet card, and cute image.

    Thanks for joining us on ABC Challenges :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)