Strani

13. maj 2009

Za birmo












Moja prva čestitka po naročilu. Vedela sem samo to, da je za punco in nastala je takšna čestitka, kot jo vidite na slikah. Motiv je pobarvan za akvarelnimi barvicami in obrobljen z blazinico, angelčku se pa ˝sij˝sveti zaradi lepila z zlatimi bleščicami. Spet sem uporabila Cuttlebug-a in embosilrala s Perfect Paisley šablono. Druge papirčke pa izrezala kar z rezalnikom - na enem delu lahko polkrožno izsekaš vogalčke. Pa še en trakec se je priplazil mimo.

5 komentarjev:

  1. Luštna čestitkica.Motivček je printan, ane?

    OdgovoriIzbriši
  2. This is just Darling.. love the image and your coloring is awesome...
    Hugs, Linda

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala. Motivček je pa res printan - žal :{. Ampak ti motivi od Precius Moments so mi tako všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lušna, prekrasne barve si uporabila, cšeč mi je podobica! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  5. čISTO VSE LEPO PAŠE SKUPAJ- SUPER JE!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vaš komentar. :)